niedziela, 25 listopada 2012

Podziękowania

Jej jestem z was dumna!!! Mój blog od sierpnia ma już 2693 wyświetleń!!! Hehe znajduje się w nich nawet moja ulubiona liczna 69<3 xD . Jestem naprawdę wam bardzo wdzięczna.

Przepraszam was za to ,że się mało udzielam ,ale teraz jako przewodnicząca szkoły mam strasznie dużo obowiązków+ jeszcze nauka i dodatkowe śpiewanie ,keyboard i angielski. I wymyśliłam ,żebyście wysyłały/wysyłali mi swoje imaginy na oto tego e-maila : iga400.pl@gmail.com będę wam bardzo wdzięczna. Mogę też zrobić konkurs na najlepszy imagin. Będzie on polegał na tym ,że przyślecie mi swój imagin a ja go opublikuje. Jeżeli będą komentarze to ten co najwięcej ich zbierze wygra i dostanie opowiadanie z dedykiem. Oczywiście ja wam tylko proponuje. Swoje cenne dla mnie zdanie wyślijcie w komentarzach.
Kocham was bardzo !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz